Het belang van een sterke buyer persona en buyer journey voor leadgeneratie
Je hebt een marketingcampagne gelanceerd. Maar heb je ook gekeken naar wíe je precies wilde bereiken? Wat is het…
Je hebt een marketingcampagne gelanceerd. Maar heb je ook gekeken naar wíe je precies wilde bereiken? Wat is het…
Jouw online aanwezigheid is de sleutel tot succes. Toch? Daarbij is online vindbaarheid essentieel. Maar wat als jouw klanten…
Tja, iedereen wil natuurlijk een optimale marketingstrategie. En mooie of betere resultaten behalen. Dat kan op allerlei manieren, maar…
Je bent op zoek naar manieren om je online advertenties nog gerichter en effectiever te maken? Blijf dan op…
De wereld raakt steeds meer verbonden. Daarom wordt het belang van internationale kwaliteitscontent steeds belangrijker. Zeker als je een…
Google gaat third-party cookies toch niet uitfaseren. Dat is een opvallende ‘change of plans’, aangezien de uitfasering voor begin…
Een aankoop of leadproces loopt zeker niet altijd via één makkelijke en zichtbare weg. Maar dat wist jij waarschijnlijk…
Maar wat is nou eigenlijk een attributiemodel? Een attributiemodel is een systeem dat helpt bij het toewijzen van waarde…
Wat wil Google nou? Een foutloze tekst die bijdraagt aan de gebruikerservaring, of woorden met fouten erin omdat die…